torsdag 12 juli 2012

Reportage om Rebeccas tårtor!

För några dagar sedan fick jag en förfrågan från hemsidan "Hemmagjord" som jag blev väldigt glad över. De undrade om jag ville vara med i ett reportage om mig och mina tårtor. Självklart, svarade jag!

Detta är en jättefin hemsida som ger dig massvis med inspiration och goda recept. Du kan läsa om senaste nytt i tårtvärlden, titta på lite roliga tårtklipp och läsa om flera fantastiska tårtkreatörer!

Här är några ord från reportaget:
"Rebecca Olsson bor i södra Sverige närmare bestämt Bunkeflostrand i Skåne. Hon är född 1988 och arbetar som sjuksköterska så att baka super snygga och underbart goda tårtor gör hon endast på sin fritid, och hon är självlärd! Så länge Rebecca kan minnas har hon alltid varit kreativ, sysslat med målning och varit med och ordnat tårtor till familjens födelsedagar. I slutet på 2009 gjorde hon ..."
Klicka här för att läsa hela reportaget.  

Tack Hemmagjord för era fina ord och att jag fick äran att vara med i ett av era reportage!

Gilla gärna Hemmagjord på facebook!


3 kommentarer: