söndag 10 juni 2012

Välkommen till min tårtblogg!

Den här bloggen "Rebeccas tårtor" har jag skapat för att dela med mig av mina tårtor och även inspirera dig som läsare. Så länge jag kan minnas har jag alltid varit kreativ, sysslat med målning och varit med och ordnat tårtor till familjens födelsedagar. I slutet på 2009 gjorde jag min första egna prinsesstårta, det var inte den finaste tårtan jag gjort men god blev den. Av ren nyfikenhet gav jag mig ut på nätet och letade upp tårtor och verktyg man kunde använda sig av för att kunna göra nästa tårta finare. Jag upptäckte en helt ny tårtvärld som jag inte visste fanns. Det började med att jag inhandlade några enstaka verktyg, idag har jag hela köket fullt med dem.

Inom kort kommer bilder upp på de tårtor som jag gjort hittills.
Prinsesstårta med frukter och bär
2009-09-19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar